SALES SUPPORT MEDEWERKER

Regio Utrecht

Introductie


Onze opdrachtgever zorgt voor het optimaliseren van de interne en externe document- en informatiestromen bij diverse klanten en zij verdiepen zich in de verschillende processen van organisaties op het gebied van document- en informatiestromen. Dit doen zij door het analyseren van de administratieve processen binnen de organisatie, het neerleggen van een propositie voor optimalisatie en natuurlijk door de uiteindelijke oplossing te managen. Zij richten haar deskundigheid, diensten en producten op de Profit-, Non-Profit- en Grafische sector met als doel uiteindelijk samen, met een team van ruim 100 medewerkers, een hoge mate van klanttevredenheid en klantloyaliteit te creëren bij zowel potentiële als bestaande relaties.

Functie

  • Verantwoordelijk voor het offerte proces

  • Je voorziet de juiste configuraties, calculaties, offertes en vraagt credit checks aan

  • Controleren of orders juist -en volledigheid zijn en keurt deze om vervolgens door te zetten naar inkoop, planning of customer finance

  • Verantwoordelijk voor je eigen administratieve organisatie (mailbox, agenda)

  • De nodige registratie/ administratie houd je op orde

Functie eisen

  • MBO/HBO afgerond in een administratieve, juridische of commerciële richting

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • Sterke affiniteit met deskundigheid van operationele processen, producten en diensten en klant processen

  • Ervaring in het werken met een ERP-systeem en daarnaast heeft MS-office (in het bijzonder Excel) geen geheimen voor jou

  • Goede beheersing van het Nederlands en Engels

Aanbod

Een marktconform salaris

Een uitdagende functie met bewegingsruimte in je rol

Een vooruitstrevende organisatie met een winnaars mentaliteit & mensgerichte cultuur

Pensioenregeling

iPhone van de zaak

Vakantiegeld

Inlichtingen

Thijs van Calcar

t.vancalcar@coalescerecruitment.nl

+31 6 83 98 61 11